Tuesday, April 13, 2010

keriuk keriakkk keretakkk

cecehhh..abes hardcore la tuh!!!

tmpat:uitm shah alam bilik B0-0-9
mase:pagi,petang.siang,malam

suasane sepi...tyra,sacha,nik n jeje(bkn nama sbnr) tgh tdo..snyap je....dgr bunyi kipas..keriukk..keriukkk...suasana teros tenang......suddenly.....

I've got a secret.
It's on the tip of my tongue, it's on the back of my lungs.
And I'm gonna keep it.
I know something you don't know.

It sits in silence, eats away at me.
It feeds like cancer. This guilt could fill a fucking sea.
Pulling teeth, wolves at my door.
Now falling and failing is all I know.

jeje!!!!!!!!!!hp u bunyik!!!!!!

hnya mereka yg fham..........x kcau u tdow kn tyra??

1 comment:

  1. i tau!!! handphone u bunyik macam cibai en. bahahaha. shasha slalu tension ngn lagu fon u. haha

    ReplyDelete